Aquest lloc web utilitza cookies per millorar la vostra experiència de navegació. Les cookies que es classifiquen segons sigui necessari s'emmagatzemen en el vostre navegador, ja que són essencials per al funcionament de les característiques bàsiques del lloc web. També utilitzem cookies de tercers que ens ajuden a analitzar i entendre com s'utilitza aquest lloc web. Aquestes cookies s'emmagatzemaran al vostre navegador només amb el vostre consentiment. També teniu l'opció de no rebre aquestes cookies. Però desactivar algunes d'aquestes cookies pot afectar a la vostra experiència de navegació.
Imprescindibles
Les cookies necessàries són absolutament imprescindibles perquè el lloc web funcioni correctament. Aquesta categoria només inclou cookies que garanteixen funcionalitats bàsiques i característiques de seguretat del lloc web. Aquestes cookies no emmagatzemen cap informació personal.
No imprescindibles
Aquestes cookies poden no ser especialment necessàries perquè el lloc web funcioni i específicament s'usen per recopilar dades estadístiques sobre l'ús del lloc web i per recopilar dades de l'usuari mitjançant anàlisis, anuncis i altres continguts integrats. Activant-les ens autoritza a utilitzar-les mentre navegueu per la nostra pàgina web
Igual que Ulises emprendió el regreso desde una Troya derrotada a suhogar en Ítaca, y en su periplo encontró obstáculos y tentaciones, lavoz que se escucha
info
Igual que Ulises emprendió el regreso desde una Troya derrotada a suhogar en Ítaca, y en su periplo encontró obstáculos y tentaciones, lavoz que se escucha en estos poemas también intenta ùpese a lasdificultadesù volver a un lugar que reconoce como suyo: Topanga, queaquí no significa casa sino exilio, sitio de paz para reconectar contodo. En su primer libro de poemas, Enrique Bunbury ha escrito laparticular historia de ese viaje. Aquí se busca una casa, pero nosolo: en ese proceso ùen esa odiseaù se aprende y se desaprende, sereflexiona sobre el mundo que nos rodea ùy que muchas veces nosengulleù, se ama y se intenta comprender. Exilio Topanga cuenta ùdesde la ternura y la ironía, desde la crudeza, desde la crítica socialhasta la demora en el paisaje, no postal sino símboloù un viaje delhéroe que se comprende como un viaje del antihéroe: en estos poemas se llama por teléfono a personajes que tienen mucho que ver con los delos relatos de Carver, se mira a quienes pasean por las malas callesigual que por los poemas de la generación beat, se sueña un espaciopropio en el que confluyan la lírica, la conciencia y